reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anita Radi

Anita Radi

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Život je tragédia pre tých, čo cítia, a komédia pre tých, čo rozmýšľajú". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Prečo sú tie 39-ky také plné?

Anita Radi

Prečo sú tie 39-ky také plné?

Keď som bývala ešte doma, v mojej malej dedinke, ako ju často volám, preplnené autobusy boli na dennom poriadku. Ráno sme sa stále doslova bili, aby sme sa mohli natlačiť do starého, žltého, vždy meškajúceho autobusu. U nás to bolo ale predsa len iné. Premával len jeden autobus za hodinu, takže to bolo takpovediac pochopiteľné, že bol stále taký plný.

  • 27. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 351x
  • 0
Kam sa podeli skutoční gentlemani?

Anita Radi

Kam sa podeli skutoční gentlemani?

Túto otázku som si kládla v poslednom čase dosť často. Že prečo? No asi kvôli tomu, že v dnešnom svete sa tento pojem stáva čoraz viac len akýmsi archaizmom. Už dosť dávno boli tie časy keď muži otvárali dvere pred ženami, keď im dvorili, keď všelijakými prostriedkami sa usilovali získať ich srdcia. Bolo že to vtedy romantiky, nehy, ľúbostných básní - toto boli skutočné prejavy lásky. Nie ako dnes.

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 437x
  • 2
Úsmev ako dar

Anita Radi

Úsmev ako dar

Letné prázdniny som sa rozhodla stráviť tento rok v Bratislave. Mojím hlavným cieľom bolo nájsť si dobrú brigádu a spoznať naše hlavné mesto. Aj keď mám pár zlých skúseností, jedna vec sa mi však na našej Bratislave veľmi zapáčila – ľudia sa tu podľa mňa viac usmievajú ako inde (myslím na tie mestá, ktoré som predtým navštívila).

  • 26. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 347x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu